Internationaal zetten we bij PepsiCo al jaren onze schouders onder het versterken van vrouwelijke aanwezigheid in productie- en techniekfuncties. Zo lanceerden we in Noord-Amerika al in 2022 de campagne
She is PepsiCo. Daarmee geven we vrouwelijke techniekers, operators en leiders in de fabriek het podium dat ze verdienen. En of vrouwen zich hierin herkenden! Deze campagne leidde tot een pak meer vrouwelijke sollicitaties en aanwervingen.
Ondertussen is deze insteek een vanzelfsprekendheid geworden in onze bedrijfscultuur. Ook in Veurne. Hier trekken we die lijn consequent door:
bij ons kom je vrouwelijke collega's tegen in élk type rol, van machine-operator tot teamleader.
Wat telt? Skills en passie.Of je nu operator, technieker of ploegverantwoordelijke bent: bij PepsiCo krijgt élke medewerker gelijke kansen. Je wordt
correct en gelijkwaardig betaald, krijgt
ruimte om te groeien en wordt van bij dag één om
ringd door ervaren collega’s die jou met open armen ontvangen. Iedereen wordt begeleid richting een vlotte onboarding, richting persoonlijke groei.
Dat laatste bewijst onze nieuwe Plant Manager Evelyne. Zij groeide van HR-profiel door tot hoofd van onze volledige fabriek. (Je leest
hier haar hele verhaal)